Ofta levererar vi en lösning till våra uppdragsgivare och hoppas allt faller så väl ut som vi planerat och arbetat för. Det kan gälla oavsett om vi levererat till exempel en kommunikationsstrategi, en webbplats eller en film. Men med synsättet att kommunikation är något organiskt och levande, något som mår bra av att ständigt förändras och utvecklas, så anser vi att de allra bästa resultaten nås när vi egentligen aldrig ser projektet som riktigt färdigt. Till exempel om vi är med och utvecklar erat varumärke och istället för att ta fram några få guidande exempel så finns vi med och tar fram kommunikationsmaterial där det nya eller uppdaterade varumärket implementeras. Om vi under den processen dessutom är öppna med att varumärket kan fortsätta utvecklas och förbättras med de insikter vi gör så kan resultatet bli riktigt bra. Eller om vi levererat en film och vi kan följa upp filmen med att söka fler användningsområden, ta fram olika versioner för olika målgrupper och olika kanaler. Och återanvända material till nya produktioner. På det viset kommer investering i att ta fram en film ge mycket mer tillbaka.